uttråkad av mig själv?

snackade med bäckman innan och vi kom då fram till att jag ska göra en tripp till Hylte imon, tjoho! :) väldigt längesedan bara jag och frida hittade på ngt. har bara träffats snabbt på stan eller på fester och nu behöver vi snacka igen oss lite känns det som. men är massa annat som jag behöver göra imorgon också;

♥ klippa mig
♥ in till min lägenhet & städa. kommer ta en evighet, tur att man får hjälp av mamma!
♥ hämta ut mina bruna linser
♥ handla MAT ;D
♥ sen hem till söta frida

& nu ska jag försöka sova, får väl se hur det går. klockan är ju inte så mkt. men försöker vänja mig vid att lägga mig tidigt nu när skolan snart börjar! plus att jag har lite ångest över hur jag ska färga/klippa mitt hår imon. ska man göra bruna slingor? blonda slingor som vanligt? kanske göra ngt helt annat med håret än vad jag brukar? aja får väl se vad min frisör säger imorgon. hon brukar alltid komma med kloka råd :)

- FRIDA


jag&frida för ett ett helt jäkla år sedan ;o det tråkiga är att jag knappt har färändrats ett piss sedan dess. ne får nog bli en förändring imon, jag tråkas ju ut av mig själv!!!




 


Kommentarer
Postat av: amanda

nu jävlar snygging. nu gör vi något med våra hår innan vi dör!

2009-08-17 @ 23:59:28
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0