Cha Cha brink

igår vid  typ 01 drog jag, frida, malm & brink ut.. fick se mitt as GULLIGA videoinlägg jag gjorde på drängsered. haha är as ful & full xd. så pallar inte lägga upp den här liksom ;o. men lite kul hade det allt varit va? så kanske någon annan dag när jag lagt in det på datorn.. sen skulle brink visa en död orm för oss -,- och jag som trodde att jag inte var rädd för ormar hade helt fel.. så brink tyckte det var as kul och jagade mig med ormen, verkligen as kul!!! jaja, sen fortsatte brink och malm att vara fjortisar och jag och frida gick hem och käkade lite nattamat! mumma. ja sen gick vi helt enkelt och la oss.. & nu sitter vi här igen!! frida ska nog snart ta och packa färdigt sina saker hon ska ha med sig in till sin lägenhet sen ska erik köra in oss till stan och ah bara ta det lugnt! gå och lägga sig tidigt ikv är ett måste. annars kommer man ju vara död imon i skolan och det vill jag inte vara. ne nu ska jag nog ta och göra ngt med mitt liv och inte sitta här och slösa bort det.

- FRIDA


julbollen -07

pullan&frida

bara för att jag saknar 9F, otroligt mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0