grön vs. brun

idag har jag verkligen inte gjort någonting, bara tagit det lugnt och tittat på gamla avsnitt av paradise hotel, hehe. börjar känna mig lite små krasslig ;s ah ni vet tung i huvudet, näsan rinner. bla bla. vill verkligen inte bli sjuk nu när skolan börjar vilken dag som helst. skulle ju vara jätte hemskt faktiskt, usch och fy och blää! juste fick ett sms från specsavers där det stog att jag kan komma och hämta mina bruna linser! ;d känner bara för en förändring. är så trött på mina gröna ögon. testade också deras blåa linser men jag tyckte inte det blev så jätte stor effekt då, så tänkte att det är ju så mkt roligare om jag satsar på bruna så att det syns! får väl hoppas att jag får lika fina hundögon som alma får i sina.

- FRIDA


alma&jag

it's looking good

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Varsågod, kul att du gillar den:)

2009-08-14 @ 20:23:30
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0