black/white

haha "försov" mig idag... eller okej jag ska berätta sanningen. kl 7 ringde min klocka och jag orkade verkligen inte gå upp ;o var cp trött så jag somnade om till halv 8. då var kl så mkt så jag visste att jag inte skulle komma i tid till skolan så ringde och sjukanmälde mig! efter det somnade jag om och vaknade vid 9 av att jag fick sms av sofia som ville ha sina nycklar som låg i mitt skåp! då fick jag typ lite ångest och fattade inte vad jag gjorde i sängen. så slängde på mig kläderna och cyklade till skolan, hann vara med de sista 20 minuterna på lektionen iaf! sen lurade sofia mig att man inte behövde friskanmäla sig men amanda sa att man var TVUNGEN att göra det, annars får man frånvaro. så blev lite frustrerad där ett tag men till sist gick jag och friskanmälde mig. typiskt sofia att lura mig sådär. jag försov mig nog bara för att jag itne ritkigt såg fram emot en dag i skolan till kl 4!? & en halvtimma rast för att käka, FY! kommer nog försova mig mer i framtiden skulle jag tro :) ne nu ska jag titta på lost, blev så sugen på de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0