trött i benen!!

idag började ju då skolan och det var väl ganska så kul, fått skåp och blabla. inte intressant. efter skolan drog jag och några brudar och fikade, islatte=mumma! sen blev det ju givetvis lite shopping också, alltid lika kul liksom. sen träffade jag carro och vi inspekterade varandras lägenheter och chillade lite i stan! :) sjukt att vi bott typ grannar i 1 år utan att veta om det asså ;o.. men kul att vi upptäckte det nu iaf. hihi. carro och jag bestämde oss för att vara lite nyttiga och gick en runda, snackade skit och fick ont i benen. precis som det ska vara liksom. jaja nu sitter jag här svettig och äcklig så nu väntar duschen för mig ;d.

- FRIDA

alma&frida

bicki

carro&frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0