regn, regn & regn

usch regnet bara öser ner utanför mitt fönster, blir man inte deprimerad eller? fy. iaf mamma och jag har hunnit med en massa idag. vi har åkt till hylte och fixat mobilt bredband eftersom jag inte kan sno från min granne i stan längre (a). sen köpte vi massa nudlar till mig ;d mumma! sen förde vi över pengar till mitt konto och lite annan skit som ingen bryr sig om. & nu väntar all packning, blä.. alla mina kläder ska in till min lägenhet och jag har verkligen ingen ork eller lust att fixa med det just nu. men det måste jag! får väl ta itu med det ikv eller ngt, det är faktiskt då jag är som piggast ;s haha helt konstigt är det. jag är verkligen skit pigg på kvällen och har grymt svårt att sova. man bara ligger och vrider och vänder på sig i evigheter. sen får man ta smällen på morgonen när man ska upp vid 7 -.-' suck..

- FRIDA


imon väntar klippning & färgning av håret.

Kommentarer
Postat av: Frebbe

Glöm inte att vi ska hitta på något nu! Det bestämde vi ;)

2009-08-17 @ 18:05:22
URL: http://fridabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0