huvudvärk

kvällen igår var mkt lyckad må jag säga :). det blev mkt dans och dricka för min del så jag var helnöjd! man ska ju absolut inte klaga när det bjuds på fest med trevligt folk liksom? kvällen började hemma hos frida där vi förfestade och fixade oss (y) sen åkte vi vidare till festen vid 9 tiden kanske(?) när vi kom dit började jag och frida shota vår vodka och då droooog festen igång på riktigt ;d. ja vi festade nog fram till 2 tiden då allt folk började bege sig hemåt. halv 3 åkte jag, frida och ida hem till frida och sov där. ont i fötterna? ja, det tro jag nog att vi alla tre hade!!!

- FRIDA


Nathalie

Frida

Ida

Frida

Frida&Ida

Ursäkta att bilderna är lite suddiga men min camera har fått bada i varm chocklad, därför är linsen lite hmm, klabbig? haha (y)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det var det nästan värt smärtan i fötterna, hade med det.

Så fin du är! :)

2009-08-16 @ 12:54:27
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0