party nästa!

tjatja, kom nyss hem från stan. jag och carro mötte någon kille, alex(?) på tågstationen som ska komma till hennes fest ikv, nice! ja carro och ALLA hennes killar, kommer fan itne ihåg deras namn ;o. haha. igår chillade jag, Carro och nur hemma hos carro med film. hände en helt sjuk sak igår, jag svimmade för första gången i mitt liv ;o as läskigt faktiskt. usch! som tur var hade jag med mig en räddare i nöden ;d hihi. var fan vit som ett lakan i ansiktet... vettifan vad det kan ha berott på, eller jo det gör jag kanske, hehe. men det är ju tur att jag mår jääätte bra nu, eller lite trött är jag faktiskt. en dusch kanske kan pigga upp mig? ah en dusch får det nog bli nu asså. sen lite käk och efter det caaaaroliiines fest! :))

- FRIDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0