mys på stranden

nyss hemkommen från någon sandslotts byggning med 1orna, var riktigt soft. ett plus i kanten var ju att solen sken och alla var glada ;d igår gick jag och carro 1 mil! DUKTIGA! ska ut och gå ikv också, så grymt skönt. efter att vi hade varit ute och gått duschade vi och tog bussen hem till sixten och chillade med en film, mysigt :). vi orkade verkligen inte åka hem när filmen var slut runt halv 12 så vi sov hos där. jag tänkte inte på att jag hade mina linser på så när jag vaknade var jag helt torr i ögonen och det sved ;/ buhu. iaf, har precis satt på en maskin tvätt och snart kommer azra då ska vi sola i det härliga sommar vädret! hörs senare. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0