hemma igen

dessa dagarna har jag haft det mysigt med ida och frida! vi har käkat en massa chips och snackat skit, ovanligt ;p hehe. Idag har vi shoppat som as, eller inte jag kanske men ida hon strödde pengar kring sig! frida & jag vi tittade mest men jag fick iaf med mig ett par jeans hem, en tröja, en väst, en almenacka, en sjal och en matchande mössa :).. dock blev det ju ingen plattång men ska nog önska mig en i födelsedags present ist, smartie! känner inte riktigt för att slösa pengar på ngt man kan få av mamma och pappa liksom. är ju inte super billigt om man vill ha en bra & en bra ska jag f*n ha! annars kan det kvitta. ååååh fick tillbaka mina pengar som jag skattade förra året. nästan så jag hoppade av lycka när mamma sa hur mkt det var. jobbade ju en hel del förra sommaren så jag borde väl inte blivit så förvånad som jag blev. men jag ska nog lägga undan pengarna på mitt sparkonto för en eventuell resa nästan sommar med tjejerna :D

- FRIDA


ida&frida

frida&ida - testade idas mascara & jag ääälskade den.

trion!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0