hemma i lilla Unnaryd

ursäkta att det varit sugig uppdatering idag, men har inte riktigt haft tid med det idag. började dagen med att jag försov mig och missade halva matte lektionen, gud vad bra gjort av mig! hade sjukt jobbig idrott idag.. har träingsvärk nu! men man ska ju inte klaga. efter skolan gick jag och amanda hem till mig och duschade och drog in till stan för att gå till moki som hade invigning, men GUUD vad mkt folk. kunde knapt andas haha. så bestämde att vi skulle gå dit en dag nästa vecka i stället. så vi gick och fikade på espresso house, jag som är pank :| men gott vare iaf. sen tog vi bussen hem vid 4 amanda skulle till oskarström och jag skulle till unnaryd :). så nu har mamma och jag precis lagat tacos som vi ätit, mumma. snart ska vi mysa med film, män som hatar kvinnor. den ska tydligen varra jätte bra. neh nu ska jag ta på mig myskläder och ta fram godispåsen, det är ju faktiskt fredag idag! (; ha en trevlig kväll.


fortf röd i ansiktet efter idrotten -.- haha

amandapanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0