goddag ♥

idag har frida varit i skolan hon har haft massa lektioner sen gick hon hem och åt. sen smsade jag och sa att hon skulle följa med till stan först orkade hon inte men hon gjorde det för min skull. och då så sa jag att jag slutade kl 15.50 och bad henne komma till sture sen när jag hade slutat ringde jag till henne och frågade vart fan hon höll hus! då SOV frida som en steeeeeen! då kastade hon sig på cykeln och cyklade till stan. och där var jag med hampus och kisasde i kors hihi. och då hände något hemskt frida kom inrusande på donken med handväskan i högsta hugg.
vi gick till banken för att sno lite pengar men den var stängd! efter det såg vi mitt "sex" och frida VEK sig på gatan. hahah. efter det gick vi och provade underkläder, dem var super snygga. hehe! sen mötte vi hampus och gick ut och skatade och nu sitter vi här som 3 pundare. juste sen ska vi ut och gå!
EN MILJON HETA KYSSAR TILL MIN FRIDA / ERAN CARRO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0