@ frida's

här sitter jag och frida med en varsin dator, frida hon försöker få bra bilder med camen på sitt nyklippta hår ;P hon tkr det blev för kort, men jag tkr det blev snyggt och rockigt jag! med mkt kajal och mascara blir det super kan jag tänka mig. & nu sitter vi och snackar massa skit, hur bra som helst! påtal om nyklippt hår så klippte jag ju mig idag också, klippte av 3 cm kanske så blev också ganska kort. sen gjorde jag en massa blonda slingor, jag är hel nöjd (y). kan ju alltid länka fridas blogg till mina kära läsare: http://fridabackman.blogg.se/

- FRIDA


frida& jag visar upp våra "sexiga" tungor (jag vill också ha hål i tungan, så snyggt!)

här har jag ju då på mig mina nya bruna linser, grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0