fina blåmärken och skrapsår du gett min kompis, tack.

är så jäkla arg och ledsen! känner bara för att skrika men det går inte.. vet inte vad jag ska säga eller göra. fick nyss reda på att en väldigt nära vän till mig har blivit misshandlad i helgen. TVÅ GÅNGER!! både fredagen och lördagen. utav någon som hon inte ens känner. finns så grymt sjuka och äckliga människor så det fan inte är sant. fattar inte hur hon kan vara så lugn och inte bryta ihop. hon är så grymt stark. hur fan kan man ens vilja slå och sparka på någon man inte ens vet namnet på!?!? så jävla fegt och lågt så det inte är sant. hur kan man ens stå och titta på utan att ingripa? finns vissa människor jag inte begriper mig på!! ååh är så arg :@ han som gjorde det borde låsas in på direkten, äckliga svin! om man ska slå någon gör det då inte på någon som är full och försvarslös, för helvete... eller vänta lite, slå inte någon överhuvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0