en besviken frida

jaha nu blev det visst ingen maskerad för det var för mkt besvär!? mkt tråkigt tkr jag, hade faktiskt sett fram emot att få klä ut mig lite!!! men men that's life. kommer nog bli toppen i vilket fall som helst, hoppas jag :). ikv ska jag, frida och ida(?) in till stan för att mysa i min lägenhet och bara ta det lugnt. gryyymt längesen jag, frida och ida hittade på ngt, inte träffat ida på heeela sommaren :| helt sjukt. förra sommaren var vi hela tiden typ, saknar min baby! tror att det kommer bli hur bra som helst, & imorgon ska vi ge oss ut i stan för att se om vi hittar lite kläder inför skolstarten! (måååste köpa en ny plattång) min plattång suger verkligen k*k. det blir liksom lockigt igen på 10 minuter *suck*. en svart får det nog bli. nehe nu ska jag måla mina naglar.

- FRIDA


jag&ida baby, sjukt längesen!

frida&frida, the best! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0