ÄNTLIGEN!

mina böner har svarats, johan ska ha 18 års fest på lördag ;D greeeeat! fast det är iofs ingen vanlig fest där man drar på sig en klänning och sina högklackade skor utan det är en MASKERAD jag och frida har redan börjat planera vad vi ska klä ut oss till för ngt och frida föreslog att vi skulle vara "piff&puff" hmm, det var nog ironi. hoppas jag. jo jag är nästan säker på att det var det faktiskt för jag skulle aldrig kunna gå på en fest utklädd till piff eller PUFF! smaklöst men ganska roligt. så vi spekulerade vidare men kom inte fram till något direkt. antagligen kommer vi bli helt misslyckade och gå utklädda till frida p & frida g... ha ha... fast inte för att skryta så har vi båda två faktiskt ganska okej fantasi, så detta borde inte bli några som helst problem för oss.
gud jag måste verkligen låta desperat efter fest som börjar planera så här långt i förväg? men vem bryr sig egentligen, inte jag! jag är bara ute efter att ha kul liksom :D & så vill man ju se bra ut också. för jag har fått lära mig av min mamma att man alltid ska planera allt i förväg för då bilr det bäst resultat. och det roliga är att hon har helt rätt, tro mig. neh nu ska jag sätta på filmen 17again där snygga Zac Efron spelar huvudroll, dreggel!!!  

- FRIDA


Detta är vad jag kallar SEXIGT! grr. kanske blir ngt i stil med detta på lördag?


eller vrf inte bära mask som lilla Jenny Humphrey från gossipgirl och vara lite hemlighetsfull? me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0