Enjoy life

inatt kom vi hem från alanya och vilken vecka vi haft!! grymt roligt. vi har solat, badat, tattoo, festat, shoppat, sena kvällar på balkongen och bara LEVT LIVET! fast brun vet jag inte om jag är med tanke på att jag hade lite höga krav på mig själv och brände mig liiite väl mycket första dagen men det är ett annat bekymmer. Är bara glad över att vår resa blev så lyckad och att vi hade så sjukt kul tillsammans. längesedan jag fick mig så många goa skratt. Träffade mycket gott folk också som gjorde resan ännu bättre. kunde fan inte blivit bättre :D 
tog lite bilder med min kamera även om den inte är den bästa! den vill inte riktigt som jag vill såå ah...





















bästa resan med mina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0